Navrhni si prezentáciu

22.11.2013 13:49

Chcel/a by si predstavu podľa svojich predstáv, no nemáš dostatok pasov, predmetov z ČT, alebo sa ti jednoducho nechce "platiť"... HorseGirl vymyslela kompromis!

 

 

Je to veľmi jednoduché:

 

1.) Do komentárov nižšie napíšeš, akú prezentáciu by si si želal/a. Môžeš napísať podrobné požiadavky ako sú boxy, nadpisky, farba pozadia či odkaz na konkrétny obrázok. Ak ti na detailoch ale veľmi nezáleží, môžeš mi nechať voľnú ruku a napísať len motív tvojej prezentácie. ;)

 

2.) Nezabudni uviesť svoj nick na SVK verzii howrse!

 

3.) Ak bude tvoj nápad zaujímavý alebo originálny, kontaktujem ťa a prípadne sa dohodneme na detailoch.

 

4.) A teraz tá najdôležitejšia časť: Tvoju prezentáciu zhotovím akoby na mieru, takže tam bude tvoje meno a všetko ostatné, čo si budeš želať. Vytvorím však aj kópiu (na tej tvoj nick nebude), ktorú zverejním na tejto stránke.

 

5.) Prezentácia by za normálnych okolností mala byť hotová do 1-2 týždňov. Neželám si, aby ste mi počas čakania na grafiku vypisovali správy typu Kedy bude hotová prezentácia? a podobne...

 

 

HorseGirl

 

Späť

Návrhy grafík

Dátum 19.01.2014

Vložil Vika14

Titulok Grafika

Odpovedať

Ahoj,
Takže. Ja by som si želala grafiku:pozadie svetlofialové, 8 boxov:O mne, Môj chov, Predaje, Výmeny, Pre Ow, Blahoželania, Súťaž, Ostatné.
Môžeš mi to poslať cez howrse alebo cez e-mail: v.lukacova308@gmail.com

Dátum 09.12.2013

Vložil ¨Lara¨

Titulok Prezentácia :)♥

Odpovedať

Ahojky
Takže.
Želala by som si prezentáciu na tému Sneh,mačky v snehu.Počet okienok 8,nadpisy:
(tak akože dáš 1 veľké okno,na ktorom budú 4 nadpisy a 2. okno tiež 4 nadpisy-každý nadpis má svoje okienko)V.N.(veľký nadpis):
1.Základné informácie
2.Howrse
Normálne nadpisy:
1.Aktuálne :/
2.O mne :D
3.Facts about Lara :P

2.veľké okno
1.Chov -_-
2.Prpipúšťanie -.-"
3.Grafika
ďakujem-na howrse som tak ako tu.